Vedení účetnictví

Služba vedení účetnictví zahrnuje vedení účetnictví se všemi souvisejícími úkony, dle požadavků klienta, včetně zpětného zpracování účetnictví, rekonstrukce, kontroly a ostatních služeb týkajících se účetnictví na základě dohody.

Doklady dodané k zpracování zatřídíme, zaúčtujeme, založíme do šanonů příslušných agend, vytiskneme výstupy. Doklady dodané na termopapíře kopírujeme! Tiskopisy pro úřady vyhotovujeme ve 2 kopiích. Elektronicky podávané formuláře archivujeme také jako klasický tištěný papírový výstup.


Stručný přehled agend účetnictví:

  • vedení účetního deníku
  • vedení hlavní knihy
  • vedení pokladní knihy, valutové pokladny
  • vedení knihy pohledávek a závazků
  • vedení knihy investičního majetku a drobného majetku
  • kompletní zpracování DPH a záznamních povinností , zpracování přiznání k DPH, souhrnného hlášení EU
  • kontrola knihy jízd, zpracování přiznání k dani silniční
  • fakturace, fakturace v cizích měnách
  • kompletní zpracování DPH a záznamních povinností , zpracování přiznání k DPH, souhrnného hlášení EU, zpracování výkazů INTRASTAT
  • hlídání obratů pro registrace DPH, registrace plátce v EU a zahraničí
  • zpracování účetní závěrek