Vedení účetnictví
Služba vedení účetnictví zahrnuje vedení účetnictví se všemi souvisejícími úkony, dle požadavků klienta, včetně zpětného zpracování účetnictví, rekonstrukce, kontroly a ostatních služeb týkajících se účetnictví na základě dohody.
Doklady dodané k zpracování zatřídíme, zaúčtujeme, založíme do šanonů příslušných agend, vytiskneme výstupy. Doklady dodané na termopapíře kopírujeme! Tiskopisy pro úřady vyhotovujeme ve 2 kopiích. Elektronicky podávané formuláře archivujeme také jako klasický tištěný papírový výstup.
Stručný přehled agend účetnictví:
- vedení účetního deníku
- vedení hlavní knihy
- vedení pokladní knihy, valutové pokladny
- vedení knihy pohledávek a závazků
- vedení knihy investičního majetku a drobného majetku
- kompletní zpracování DPH a záznamních povinností , zpracování přiznání k DPH, souhrnného hlášení EU
- kontrola knihy jízd, zpracování přiznání k dani silniční
- fakturace, fakturace v cizích měnách
- kompletní zpracování DPH a záznamních povinností , zpracování přiznání k DPH, souhrnného hlášení EU, zpracování výkazů INTRASTAT
- hlídání obratů pro registrace DPH, registrace plátce v EU a zahraničí
- zpracování účetní závěrek